Hop til hovedindholdet

Lundehusspejderne logo

Generalforsamling og Forældremøde


Dato og tid

Tirsdag d. 25. februar 2025 kl. 17:30 til 19:30

Tilmeldingsfrist

Søndag d. 23. februar 2025 kl. 23:55

Sted

Ryparkens Børne- og Ungehus, Lyngbyvej 180A, 2100 København Ø Ryparkens Børne- og Ungehus
Lyngbyvej 180A
2100 København Ø

Generalforsamling og Forældremøde


Beskrivelse af arrangementet

Kære spejdere og forældre

Tirsdag d. 25. februar holder vi den årlige generalforsamling og forældremøde. Vi mødes i Ryparkens Børne- og Ungehus, Lyngbyvej 180A. 

Vi starter kl. 17.30 med fællesspisning. Det er gratis at deltage, men af hensyn til planlægning og indkøb bedes I tilmelde jer på nemtilmeld. Spejdere må gerne komme, selvom deres familie er forhindret i at deltage.

Efter spisningen skal vi høre om, hvad spejderne har lavet det seneste år, se på gruppens økonomi, vælge repræsentanter til bestyrelsen og drøfte spejdergruppens ve og vel. 

Spejdere og evt. søskende under 15 år går udenfor og laver aktiviteter i mens. 

Dagsorden for selve generalforsamlingen:

  • Valg af dirigent.

  • Valg af referent.

  • Aflæggelse af beretning.

  • Godkendelse af regnskab.

  • Forhandling om gruppens arbejde fremover, herunder indkomne forslag, og planer for udvikling og vækst.

  • Valg af gruppeleder og gruppeassistenter.

  • Valg af medlemmer til gruppebestyrelse.

  • Valg af to revisorer.

  • Eventuelt.

Medlemmer til gruppebestyrelsen vælges af og blandt forældrene. 

Bestyrelsen består idag af:
Formand Karsten (far til Anton, junior) - ikke på valg

Julie (repræsentant for sognet og mor til Mathias, trop) - På valg

Mirka (mor til Absalon, junior) - ikke på valg 

Laura (mor til Nomi, junior) - På valg

Kasserer Peter - På valg

Gruppelederen og 3 lederrepræsentanter (vælges af og blandt lederne efterfølgende)

Vi håber at få valgt 1-5 nye forældre, og rigtig gerne forældre, der har børn i ulve enheden.  

Bestyrelsen mødes ca. 4 gange årligt, og I kan læse mere om bestyrelsens opgaver på hjemmesiden eller tage fat i enten Karsten eller Anna på kontakt@lundehusspejderne.dk 

Vi glæder os til at se jer til en hyggelig aften.

På vegne af bestyrelsen

Iben

Link til at læse mere om bestyrelsen: https://lundehusspejderne.dk/omos/gruppens%20bestyrelse/

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Lundehusspejderne
Tlf: +45 61710053
kontakt@lundehusspejderne.dk

Kontaktinformation til arrangør

Lundehusspejderne
Tlf: +45 61710053
kontakt@lundehusspejderne.dk